Sidor

söndag 23 september 2012

Luna 3 veckor

Måste nog kanske erkänna att jag tycker det var jobbigt att väga henne idag och jag har väntat så länge jag kan under dagen med detta. Och jag har inte fuskat och vägt henne en enda gång på dessa 3 veckor. Att jag tycker det är jobbigt är endast för att jag så innerligt hoppas på att hon är dräktig.
Speciellt som hon idag puttade upp rumpan när jag gosade med henne. Blir ju lite orolig över att hon ska gå i löp igen.

Men nu så har hon ändrat beteendet, vilar mycket och vill bara gosa med mig. Hoppar gärna upp i soffan eller sängen. Och det har hon nu gjort allt sedan Kurt flyttade. Om det beror på honom...eller ja, hans frånvaro eller om hon är dräktig....det vet jag inte. Kanske beror det på både och. Att se om hennes tuttar är rosa idag var ingen lätt match och jag tror inte heller att jag lyckades. Det går helt enkelt inte att se, hennes bebbar var ju bara 4 månader igår.....så det är väl bara att vänta. Fast jag tycker det ser lite misstänktsamt ut :)
Idag väger hon 3033 och har under dessa 3 veckor gått upp med 152g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck