Sidor

måndag 3 september 2012

Tindras bebisar 2 veckor

och ja, jag var alltså tvungen att kolla så dom nu inte var 3 veckor. Tiden går så fort och dom är så tidiga så jag blev lite osäker. Igår kväll så kröp dom ut ur sitt bo.....det går inte att hålla dom kvar. Så idag fick jag öka deras utrymme. Ser också på Tindra att detta gillade hon. Hon har ju också under veckan försökt att locka ut dom flera gånger och nu har hon alltså lyckats. Har tagit några bilder som kommer här och resten finns på hemsidan.
Vikterna på dom idag är (och jag är supernöjd)
Sean  333g +90g
Steve 324g +90g

Sean är tingad









Steve är till salu







1 kommentar:

  1. Steve är den finaste av dessa grabbar.. åååååå nu blev jag sugen. Sitter här och dreglar och ändå så vet jag att du har flera kullar på G.. ojojoj

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck