Sidor

söndag 9 september 2012

Fodervärd sökes

Det är med stor sorg i hjärtat som jag har tagit beslutet om att Priscilla måste flytta. Jag är ju tokkär i henne men om jag inte placerar om henne så kommer jag att få placera om alla mina andra katter. Och den familj som hon flyttar till bör inte ha fler katter då hon är översocial och vill vara med överallt.

Grunden till beslutet är som jag har skrivit tidigare att hon är svartsjuk på dom andra katterna. Speciellt Olivia. Och om någon kommer för nära mig så får dom ju en smocka. Hon är som sagt lika kär i mig. MEN....Om det kommer besök så är hon lika mycket hos dom och vill att man ska ge henne uppmärksamhet och klappa på henne. Hon spinner bara man tittar på henne.
Jag vill ju ha bebbar på henne och parning är planerad med Roger Moore nästa år. Men då han bara är knappt 4 månader så dröjer det ju innan han är fertil så jag vill naturligtvis ha en kull tidigare också. Och jag vill av naturliga själ inte att hon flyttar för långt från mig :( Om någon är intresserad hör gärna av dig så berättar jag mer, min mailadress är lotta_wallin@telia.com eller ring 0371-30028







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck