Sidor

fredag 21 september 2012

Olivia 7 veckor

Idag är det 7 veckor för Olivia då, alltså 49 dagar.
Och denna veckan har hon gått upp väldigt väldigt mycket. Fortfarande inte så mycket i sig själv utan det är magen som väger. Och den är inte speciellt rund utan går typ i vågor...upp och ner...ser rätt så kul ut. Lite svårt att se just det på bilderna. Några bebbar har jag inte känt på henne än. Men jag får heller inte riktigt chansen för hon har svårt att ligga still när jag vill känna på hennes mage och jag vill inte stressa henne med det.
Veckan som har varit har hon varit mycket lugnare och nu sover hon lite mer än tidigare. Jag kan se när hon hoppar upp på något att hon inte riktigt har koll på om hon ska klara det eller inte. 1 kilo mer än vanligt på henne gör nog mycket.
Hennes vikt idag är 1085g och under veckan har hon gått upp med hela 364g, sammanlagt nu 1089g

Du kan även se på bilderna att hon är inte så mycket till att ligga still. Det är jättesvårt att få till någon fin magbild på henne










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck