Sidor

söndag 16 september 2012

Jamie dräktig???

Alltså skit....Jag vet inte.
När hon var inne hos Kurt på parning så såg jag ju inte att det blev något. Men just när Jamie var inne hos honom så visste jag också att han inte var intresserad om jag var där så jag var ju inte och kollade så ofta. Och jag trodde inte att det blev något. Så jag har inte heller haft någon koll på henne under dessa 5½ veckor som har gått sedan dess.

Dom sista dagarna har jag tyckt att hon har blivit rundare. Och jag tyckte det var bra så att hon får upp hullet innan utställningen för jag anmälde ju henne och Priscilla under veckan som var. I morse sa jag till Benny att jag tycker hon har fått mage....alltså en liten rundning. Jag tittade på tuttarna och tycker ju att hon har det också, pälsen har även börjar tunnas ut vid tuttarna. Så jag vägde henne. På tisdag är det 6 veckor sedan hon var inne hos Kurt och hon har gått upp med 502g. När hon var inne hos Kurt vägde hon 3085g och idag alltså 3587g. Jag tycker inte hon har ätit så mycket mer än vad hon brukar. OM hon är dräktig så är det dag 40 idag och här kan du se på en bild hur hon såg ut på dag 39 när hon väntade förra kullen. Tog bilder på henne idag, dock ville hon inte alls ligga på sidan så att man kunde se magen från det hållet.
Fast jag tror att hon är skendräktig. Men TÄNK OM!!!!!!! Skit....jag som gav henne p-piller förra veckan.






2 kommentarer:

  1. ska man skratta eller? Det är mycket på G nu Kram

    SvaraRadera
  2. Määään Lotta dååååå ..... Kram!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck