Sidor

onsdag 5 september 2012

Fjodor till Norge

Jo, det är så det kommer att bli. Det känns tungt i hjärtat men då jag själv inte kan ha honom här hemma och mamma inte heller kan ha honom så finns det inte så mycket annat att välja på. Nu kommer han att flytta till en uppfödare i Norge som kommer att använda honom i avel och han kommer även på utställning. Och har jag tur och håller tummarna riktigt hårt så kanske jag får se honom på utställningen i Varberg då Linda också är med i WCF

Så på fredag ska jag köra honom till Gislaved där jag kommer att möta upp Ann-Louise och Clabbe som han får åka till Drammen med. Han kommer att ställas i helgen och jag hoppas så att han får sina cert. Jag kommer att uppdatera framöver hur allting har gått. Tror att han kommer att få det kanon.



1 kommentar:

  1. har tittat på Lindas katter och de är ju så fina så bebbar med Fjodor kommer att bli nått extra :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck