Sidor

lördag 10 november 2012

Val Kimler

Det känns nästan lite syndigt på något sätt att skriva om att jag bara har Val kvar som är till salu. Jag har ju liksom fortfarande inte kommit ut med några annonser...och jag kommer väl eventuellt heller inte att sätta ut något. Inte på Lunas bebisar heller för där är dom reserverade alla utan Audrey som jag behåller själv. Och att dom "bara" är reserverade beror på att jag inte låter någon tinga förrän dom är 2-3 veckor. När jag ser att allt är ok med dom och att dom klarar sig.

Och nu så börjar jag också äntligen få några vettiga bilder på honom...nu går han ju inte med näsan i backen hela tiden utan emellanåt är han intresserad av vad jag gör...och idag tycker jag väl att jag fick några rätt så hyfsade bilder på honom. Och när jag ändå fotade så passade jag på att fota några av dom som var omkring i närheten. För ni ska inte tro att alla ska vara på ett och samma ställe nu...näääää....här springer dom nu så man knappt hinner ikapp dom. Tur att jag har Lunas bebisar som jag kan titta på i lugn och ro...dom bara ligger och sover än ju.

Mitt vardagsrum ser ut som om en bomb har slagit ner i en lekstuga. Massor av skålar med torrrfoder...dom ska ju slippa leta efter sin mat.......Flera toalådor, för när dom är så små så är det ju rätt så bra att ha en toa nära när man blir kissnödig. För när man är kattunge och är kissnödig då ska man kissa med en gång.
Flera bäddar som dom klättrar i och ur och även sover i, några småklösar och några kattgömmor. Och sen alla dessa leksaker som finns överallt. Redan nu kan dom ta något i munnen och springa iväg med det. Fast höjdpunkten när det gäller lek är att bita varandra i rumpan eller där man kommer åt. Det blir många ajajaj och pip/skrik för att det gör ont....och då är jag framme för att trösta.

Bästa stunden är på kvällen, då leker verkligen alla med alla och sen så kommer dom en efter en och klättrar upp i soffan. Till och med dom små har börjat nu. Dock är det lite problem än för dom att komma ner och dom ber om hjälp. Igår kväll somnade både Tom, Tony och Téa på mig...så mysigt.
Som ni säkert märkte så bloggade jag itne igår. Jag hade faktiskt inte tid och när jag fick lite tid över så orkade jag inte lägga den på bloggande.....och en dag tror jag heller inte spelar någon roll. Så Lunas bebisars vikter kommer här både gällande gårdagen och idag. Och så bildbomb på alla som jag fotade idag :)
Igår

Anastasia 126g + 8g
Anjelica 139g +16g
Audrey 126g +13g
Alan 137g +9g

Idag

Anastasia 143g + 17g
Anjelica 152g +13g
Audrey 141g +15g
Alan 155g +18g


Först ut Val som är till salu








Tammy är nu tingad














Tina visar upp sig





Det var med nöd och näppe jag lyckades fånga Tony på bild





Sist...och absolut minst...vi kallar henne nu för Lillan. Här kommer Vanessa







2 kommentarer:

  1. Alltså, allvarligt Tammy är bara för söt och vilken profil.

    Val har verkligen visat upp den vackra/söta sidan plutten

    SvaraRadera
  2. NU är du en riktig stor-småbarns-mamma!!! Kan se framför mig hur du har det ... och är inte så lite avis .... Och så dina härliga bilder på alla de små ... Jag säger bara SUCK av hänförelse

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck