Sidor

söndag 4 november 2012

Tindras bebisar 11 veckor

Fast jag fuskar faktiskt för dom är inte 11 veckor förrän i morgon. Men jag har varit uppe hos mamma och tagit bilder på dom idag för vem vet...Jag kanske inte har tid i morgon ifall att Luna får bebisar. Och jag vill ju inte riskera att inte vara nära henne. idag såg jag ju att det inte var något på G.

Sean & Steve är riktigt stora nu och det är verkligen svårt att se vem som är vem om dom kommer en och en. Nu börjar också mamma tycka att det är jobbigt och att hon inte hänger med. Hon snubblade häromdagen och för att slippa trampa på den som kom mot henne trampade hon snett och ramlade över sängen, men innan dess slog hon i tårna i sängbenet och det blev nog en liten spricka i den ena tån. Men 1 vecka kvar sedan "slipper" hon dom. Tidigare var det alltid lättast att ta bilder på Sean för att han var lugnast men icke idag. Båda två jagar inte bara vippan som jag lockar dom med utan dom hugger efter mina fingrar och efter kameran. Alltså, inte hugger så dom ska bita mig men dom vill leka. Dom är ena riktiga matvrak båda två, äter allt som ställs fram...gärna flera gånger om dagen.
Idag är vikten på dom
Sean1449g +118g
Steve 1315g +113g

Busbröder. Fler bilder finns på hemsidan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck