Sidor

måndag 12 november 2012

13 bebisar 13 bilder


Ja, jag har alltså 13 kattungar här hemma och här kommer 1 bild på varje. Jamies bebisar var inte alls sugna på att fotas...och egentligen var väl ingen sugen på det. Dom försökte smita var och en av dom. Så egentligen skulle jag väl inte sätta ut en enda bild för jag är inte nöjd med någon av dom......men äsch....dom kommer iallafall.

Idag har Helén på Knallåsen's varit här och tittat på Olivias bebisar, det är ju hon som har pappan till dom, Ille. Så det har varit lite bebisgos och kattprat. Mannen som sulle varit här igår kontaktade mig sent igår kväll och bad om ursäkt att han inte hade hunnit komma. Men hur som helst så ville han ha Val. Så kvar till salu är Anjelica.


Vikterna på dom idag är
Anastasia 167g + 14g
Anjelica 187g +19g
Audrey 178g +23g
Alan 188g +20g


Bilderna är i den ordning som alla är födda


Tom

Tina

Téa

Tony

Tammy

Vanessa

Val

Vincent

Vin

Anastasia

Anjelica

Audrey

Alan



Och så den stora överraskningen. Inte bara för er utan mig också. Min nya avelshane. Han är leveransklar men jag väntar med att ta hem honom tills alla kattungarna har flyttat. Han heter Knallåsen's Älfin och är lila spotted. Ska dit och kika på honom nästa måndag så så kommer nya bilder




2 kommentarer:

  1. ååå guuuud så gullig Änglatuss brorsa Hihihihi

    SvaraRadera
  2. Så underbara, ska bli riktigt roligt att se dom när vi kommer till dig. Fin avelshane <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck