Sidor

torsdag 8 november 2012

Lunas bebisar-presentation

Även om jag bestämde mig för att börja om på A så det var ändå inte lätt att bestämma vilka namn jag ville ha. Den röda honan är reserverad så jag sa helt enkelt till dom att dom själva fick bestämma namn på henne...det är ju så tidigt och i och med att dom bestämde sig så direkt att reservera henne tyckte jag inte det var mer än rätt att dom själva fick välja. Detsamma gjorde ju Ricki Lakes matte :) Sen så var det ju en enda kille i denna kullen. Så jag sa till Benny att han fick bestämma vad han skulle heta. Allstå återstod 2 namn för mig själv. Honan jag ska behålla hade sitt namn givet redan, och svartpaddan fick ett namn som jag tyckte passade henne perfekt.
Deras vikter idag är
Anastasia 118g + 11g
Anjelica 123g +15g
Audrey 113g +7g
Alan 128g +15g


Tawalli's Anastasia Romanova reserverad




Tawalli's Anjelica Huston




Tawalli's Audrey Hepburn stannar




Tawalli's Alan Shearer





1 kommentar:

  1. Lol passande namn. Som vanligt så ser de faktiskt ut som sin namne :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck