Sidor

torsdag 22 november 2012

Olivias bebisar 7 veckor

Och jag är jätteledsen, men det blir inte mycket till bilder idag. Jag har helt enkelt inte hunnit. Igår vid middagen fick jag besök av Tammys blivande matte Patricia. Hon sov över och åkte hem runt middagsstiden idag. Det är mörkt och disigt ute och jag var trött så jag gick och lade mig och sov i ett par timmar. Det blev liksom inte ljusare ute när jag vaknade. Men jag tog iallafall så det blev 1 bild på dom var. Får se om jag hinner fota dom i morgon förmiddag innan Anna kommer och innan Lone kommer....och Mia :) Det är mycket på gång här vill jag lova :)

Bebisarna växer och dom är helt ljuvliga. Vi har fått en ny sömntuta i gänget och det är Tina. Även Tom ligger och sover mer nu än när han var "liten" Dom har nu också börjat sova lite varstans för sig själva. Så med andra ord känner dom sig säkra på var dom är. Fast fortfarande så är platsen under skostället det bästa....trots att här finns gott om plats i både sköna bäddar och soffan. Fast dom har först nu kommit på att det är skönt att sova i soffan och bland kuddarna. Dom är små klätterapor alla och klättrar både högt och lågt och jag får hjärtstillestånd varje gång.
Vikterna på dom idag är

Tom 718g +95g
Tina 770g +114g
Tèa 683g +119g
Tony 732g +129g
Tammy 655g +136g



Tom



Tina



Tèa



Tony



Tammy




1 kommentar:

  1. Tina 770gr vart har hon dem? Gör inget att det bara är en bild var. De är så söta coh dina bilder är fina

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck