Sidor

lördag 17 november 2012

Hembesök av läkaren

Det är nog inte många som får hembesök av läkare längre. Men det hade jag idag alltså. Och det var 2 läkare som kom också...och dessutom så hade den ena sin söta lilla son med sig. Han med sonen heter Vigen och så klart var det inte mig dom kom för att besöka. Dom kom för att besöka och titta på Anjelica :) Så nu är Anjelica tingad och hon får förmånen att flytta ihop med sin mamma Luna. Beslutet att låta Luna flytta togs för ett tag sedan och jag tror det blir det bästa för henne.

Det går bra med Casper. Natten som var sov han, det kom inte ett ljud ifrån honom. Under morgonen så var det lite fräs från honom både på dom vuxna och dom små.. Jag delade ju på dom så att inget skulle hända om Jamie och Olivia triggade varandra. Till slut så försökte Casper själv ta sig in till dom andra och då öppnade jag upp. Och dom har gått ihop hela dagen utan problem. Fast hela eftermiddagen sov dom som små grisar alla. Nu leker dom ihop om än på lite avstånd. Casper är nyfiken på alla leksaker och han går från att leka med den ena till den andra. Han kan inte bestämma sig för vilken han tycker bäst om. I morse gjorde jag en egen sida till honom. Inget märkvärdigt, ser ut som alla dom andra men med prägel på honom.
Caspers sida

Idag blir det lite bonusbilder på Lunas bebisar. Anastasia och Alan är så lika så det är tur att dene na är hona och den andra hane....Anastasia är lite mindre så jag slipper kika dom där bak varje gång jag gosar med dom och undrar vem som är vem :)

Anastasia





Anjelica





Audrey





Alan








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck