Sidor

onsdag 28 november 2012

Lunas bebisar 3 veckor

Även här händer det mycket nu. Dom har börjat leka med varandra och dom lyssnar på min röst och följer mig med blicken. Fortfarande lite skrikigt i bolådan men det går åt rätt håll. Idag får dom en egen toalåda och jag ska börja med att få i dom lite blötmat.
Och återigen ska Casper få komma in på studiebesök. Han gillar inte riktigt Luna och fräser åt henne, men det är ju mest för att han inte känner henne. Men idag ska jag jobba riktigt mycket för det och ha inne honom här flera gånger. För jag har planer på att öppna upp så alla får vara tillsammans igen. Olivia och Jamie har ju varit här ine liksom deras bebisar. Vill ju för allt i världen inte att dom ska tappa kontakten för då kan det bli problem. Några bilder tagna även på dessa sötnosar och dom hittar du på hemsidan
Deras vikter denna veckan är

Anastasia 308g + 49g
Anjelica 354g +62g
Audrey 344g +69g
Alan 352g +62g




Anastasia







Anjelica







Audrey







Alan







2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck