Sidor

måndag 26 november 2012

Mina rovdjur

Idag har bebisarna haft kalas på fläskfilé. Jag ger dom gärna just det då det är lättare att bita i. Dom vuxna brukar ju få oxfilé när det är något speciellt.....födelsedag t.ex. Så när dom fick det i förmiddags så var det mycket spott morr och fräs....idag var det Tom som var livrädd att någon skulle tahans bitar. Men dom fick inte så mycket i förmiddags. Nu för en stund sedan fick dom resten av filén och det var ju rätt så mycket.....så några fräs blev det inte. Men alla åt glatt utan Téa, hon tog bara ett par bitar sen gick hon iväg för att leka. Men jag såg att hon hade ätit blötmat precis innan så hon var väl inte hungrig.

I morse så plockade jag bort bebislådorna som jag har haft i hallen. Dom är ju så duktiga alla och hoppar glatt in genom luckan i toadörren för att gå in i den stora toan. Fast jag har inte tagit ut dom till förrådet, dom ska ju snart användas igen, Lunas bebisar kommer säkert att behöva dom inom kort. Dom fick ju lite ökat utrymme i lördags så nu är dom mer och mer rörliga. Audrey hittade en liten öppning som hon kom ut genom......sedan blev det vilse i pannkakan. Hon hittade inte tillbaka :) Fast den lilla öppningen var det jag som öppnade upp till dom.

Bjuder idag på en film när dom äter sitt kött. Och ja...det är rent på golvet :)


2 kommentarer:

  1. det är så inih. sött så jag får magknip. Alla är bedårande söta och Casper är ju så rund och snuttig

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck