Sidor

fredag 2 november 2012

Lunas bebisar

är inte födda än och det känns så bra att hon har lyckats hålla dom över natten iallafall. Idag är det dag 61. Och igår kväll blev jag rätt så orolig för slemproppen gick på henne. Men som sagt, både hon och jag har tagit det lugnt natten som var, hon låg hos mig i sängen precis hela natten och jag höll min hand på hennes mage och kunde känna bebisarna ha världens fest därinne.. Hon har inte haft en enda förvärk och inga krystningar....skönt. Och då jag jade henne hos mig så hela tiden så kunde jag faktiskt sova för jag är så lättväckt. Det räckte att jag kände bebisarna röra på sig så vaknade jag till. Så hade Luna gått ifrån så hade jag också vaknat. Förhoppningsvis kniper hon idag och gärna ett par dagar till.....minst. Fast nu i morse så var där mer av slemproppen så vi får se vad som händer under dagen. Vikten på henne idag är 3972g och sedan i söndags har hon bara gått upp med 62g, sammanlagt nu 1090g. Förra gången spydde hon väldigt mycket innan hon fick bebbarna...denna gången är hon lös i magen.


Den första bilden är från igår kväll, dom andra nu på morgonen











1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck