Sidor

onsdag 21 november 2012

Jamies bebisar 5 veckor

Det går undan här och det är mycket spring i benen...även hos mig :) Allting funkar jättebra med dom och då dom har "syskon" som är äldre så gör dom oftast så som dom gör....vilket har resulterat i att dom är tidiga i det mesta. Superduktiga både när det gäller mat och toabesök. Och så är dom mysiga att gosa med. Och jag som tycker att det är så fint med långhår vet nu precis varför jag inte håller på med det......spelar ingen roll att jag tvättar av, torkar och borstar Vincent. Han är lika skitig under hakan efter 5 minuter. Och tassarna. Allt för att han först ska känna på vattnet och sedan dricka. Och då är han så långt in så pälsen under hakan blir blöt. Men det kommer att bli bättre framöver med den saken. Och jag vill inte hålla på att greja med honom för mycket för då kommer han att hata det framöver.

Jag har fortfarande Val till salu. Men som jag har sagt/skrivit tidigare så har allting en mening. Jag ska INTE behålla honom själv, även om jag tycker att han är riktigt bra nu. Han har kraftig benstomme. Men det är fortfarande si och så när det gäller att fota honom, speciellt om han inte vill själv. Den som är intresserad av honom ser honom bäst live, korten gör honom inte rättvis alls.
Vikten på dom idag är

Vanessa 427g +50g
Val 540g +83g
Vincent 499g +56g
Vin 536g +96g



Vanessa





Val





Vincent





Vin






1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck