Sidor

onsdag 14 november 2012

Jamies bebisar 4 veckor

Och dom är som små duracellkaninen.....dom bara går och går. I detta fallet springer. Och värst av alla är Vanessa, den lilla ni vet. Tar jag upp henne så fortsätter hon liksom....både bak och framtassarna fortsätter liksom att springa och sätter jag ner henne....tjoff är hon långt bort. Det är bara Vincent vars batterier inte är helt laddade. Han sover och sover...för att sova en stund till. I detta gänget är det alltså han som är trötter. Och det är han som ser mest skitig ut. Alltså, alla har mustasch efter mjölken men det är på Vincent det syns mest bara för att han är så ljus. Och det går inte bort.
Alla växer även om Vanessa fortfarande är så där pytteliten och söt. Idag väger hon lika mycket som Vincent vägde förra veckan. Jag tycker ju att det är nu som dom ska börja öka i vikt riktigt bra för nu äter alla Jamies bebisar själva hela tiden också. Men det slösar dom väl bort på allt spring. Återstår att se vad vågen visar nästa vecka. Jag har tagit en del bilder iallafall. Men det är svårt att fånga något på bild som det är så mycket spring i benen i. Och bilderna på Vin är det ingen blixt....han gillar nte ljuset alls och kisar eller blundar. Så för att visa att även han har fina runda ögon är hans bilder tagna utan blixt. Alla finns på min hemsida som vanligt.
Idag väger dom

Vanessa 377g +89g
Val 457g +102g
Vincent 443g +66g
Vin 440g +60g



Vanessa





Val





Vincent





Vin






1 kommentar:

  1. å så söta de är och Lilla blir bara sötare och sötare

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck