Sidor

lördag 5 februari 2011

Tindra 5 veckor

Och hon går här och lullar. Ligger för det mesta och sover, och hon följer samma mönster som när hon väntade förra kullen. Fast hon har gått upp 18g mer än då. Läste i bloggen om förra omgången och då hade jag köpt Nutrical och multivitaminer, och det har jag beställt på nätet idag. Tindra vikt idag är 3928g och under veckan har hon gått upp 85g, sammanlagt nu 282.

Jag ska imorgon kväll påbörja att sy den bädden som jag har tänkt ha till mamma katt och bebisar. Det som jag gjorde förra gången får inte plats här....dessutom så var det bara krångligt när jag ville ta bilder på bebisarna. Suzie har inte börjat leta efter något boställe än, men jag ska ta fram en låda också imorgon kväll.....och fixa så att det inte blir någon ingång under sängen. Tror även att jag ska ta in värmeelementet för jag tycker kanske det är lite för kallt för nyfödda här. I huset hade vi ju golvvärme, och här är golvet kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck