Sidor

torsdag 17 februari 2011

Suzies vikt

Det har inte hänt något än....inga bebisar. Och jag har gått här och väntat och väntat hela dagen. Hon har varit väldigt orolig, varit på samma plats i max 10 minuter för att sedan vanka till något nytt ställe, samtidigt som hon klart och tydligt visar att hon har värkar. Magen blir som en fyrkant på henne för att i nästa stund inte alls synas. Och varje gång så har hon "gråtit".......gett en massa ljud ifrån sig. Jag har vägt henne alldeles nyss, och nu visade vågen 4410g, så hon har gått upp det som hon gick ner igår plus 5g.

Jag måste erkänna att jag är lite orolig. Främst på hur hon kommer att reagera när hennes bebisar föds. Måste nog hålla extra koll på henne så hon inte gör något med dom när hon har värkarna när den/dom pluppar ut. Denna väntan är alltså olidlig......jag vill att det ska vara över nu.

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL!!!!

    Tänker på dig!!!
    Nicole

    SvaraRadera
  2. Som trogen bloggläsare håller jag tummarna för att allt går bra och att du närsomhelst har en ny hög med små vackra Tawallis-katter vid din sida!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck