Sidor

söndag 6 februari 2011

Styrelsemöte

Vilken rolig rubrik det blev idag då.....not. Men det har inte hänt så mycket mer än just det, styrelse/medlemsmöte hos Ann i Tvååker. Alltid lika kul tycker jag. Man får en inblick om allt, även om jag kanske inte fattar allt. Framför allt så får man träffa goa kompisar. Och idag var det lite extra kul då det var en hel del nya ansikten där. Tyvärr så kommer jag inte att kunna närvara på årsmötet det 6 mars. Tindras bebisar är ju planerade till den 7:de, men får hon dom som förra gången så kommer dom dag 64......alltså den 6:te mars. Återstår att se. Bara för det så går hon väl över tiden.

Imorgon har jag iallafall en kul nyhet att berätta. Nu kan jag skriva om det för Benny är hemma och vet om det nu. Har inte skrivit om det för jag ville det skulle bli en överraskning för honom. Men ni får alltså vänta tills imorgon :-)

3 kommentarer:

  1. SKYNDA OCH SKRIV I MORRN DÅ LOTTA D:

    SvaraRadera
  2. LOTTA SKYNDA DIG OCH SKRIV!!! D:

    SvaraRadera
  3. Här är en till som är nyfiken...

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck