Sidor

lördag 19 februari 2011

Suzie/uppdatering

Jag ser på min räknare att det är väldigt många som kommer in här och kikar dom senaste dagarna. Jag förstår att alla är nyfikna. Så jag får uppdatera lite känner jag.

Suzie har inte fått några bebisar än. Hon ligger och sover mestadels av dagen, emellanåt så piper hon och jag kan då se att hennes mage drar ihop sig. Jag har återigen klämt lite på hennes mage, och det finns en massa rörelser där bara för en liten stund sedan. Men....mot att jag har fått känna på magen mycket så fick jag inte känna så länge nu sista gången, då hoppade hon ner och lade sig på golvet för att sova vidare. En bild blir det på henne när hon ligger och drömmer sig bort. Någon bild på ett nervvrak till matte blir det inte :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck