Sidor

fredag 18 februari 2011

Suzie dag 66

Men åååååå......Jag trodde faktiskt att jag skulle få skriva idag att hennes bebisar är födda. men icke......hon har bestämt sig för att behålla dom för sig själv. Jag har sovit som en kratta hela natten och varit uppe hur många gånger som helst. Suzie i sin tur har sovit hela natten. Inatt gav hon inte ett ljud ifrån sig......inte det minsta lilla pip. Först nu under förmiddagen har hon börjat prata med mig igen :-)
Givetvis så har jag vägt henne idag också och vågen visar 4420g, upp 10g sedan igår. Återkommer senare under dagen om det händer något, eller ikväll. Nu ska jag vänta vidare :-)

1 kommentar:

  1. Suzie håller dig verkligen på sträckbänken!!!

    Hoppas, hoppas du snart har bebisar!

    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck