Sidor

torsdag 17 februari 2011

Suzie dag 65

Det har inte blivit några bebisar under natten som var heller. Hon har inte gjort många knop nu under morgonen. Har känt på hennes mage och jag har känt att den stelnar till....förvärkar. Det är inte så lätt att ta henne på magen och vara kvar hos henne.........hennes fisar idag är inte att leka med :-)Och idag så är det riktigt livat på bebben/bebbarna. Vid sådana här tillfällen så är jag ju hundra på att hon ska ha. Men jag kan lova att det har varit jobbiga veckor med ovisshet när det gäller Suzie.

Jag har iallafall inte varit och tränat idag.....vill inte åka hemifrån. Jag återkommer väl med ett nytt inlägg senare under dagen/framåt kvällen.

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj ... dessa väntans timmar ... det är väldig fart inne i magen och Mia äter o sover för det mesta. Kollade fåglarna ett par minuter - men sen var hon bara trött.

    SvaraRadera
  2. Spännande!!! Önskar dig och Suzie all lycka!!!

    Megakram
    Nicole

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck