Sidor

tisdag 1 februari 2011

Bruce Willis & Cameron Diaz

Dom har jag varit och hälsat på idag. Så klart även deras matte Lena och den lilla håriga Biggis. Kety sa ju för inte så längesedan att om jag åkte så ville hon gärna följa med så jag var inte själv, Kety var alltså med.

Det var ju ett tag sedan som jag såg alla.....I juli när det var utställning i Båstad. Det var ju hos Lena jag bodde också när det var utställning i Vårgårda. När vi kom fram så smakade det supergott med en kopp kaffe. Vi pratade lite om allt möjligt, och sedan så började Lena med maten. Det var allt med, förrätt, varmrätt och efterrätt. Riktigt gott var det. Och jag smakade idag något som jag faktiskt aldrig har smakat innan, nämligen pannacotta.
Mitt i allt så tog jag flera bilder på Lenas kizzar. När klockan närmade sig 14.30 så tackade vi för oss och åkte hemåt. Ville åka inan det blev mörkt, för regnet duggade och det är inget kul att köra i det vädret när det är mörkt....eller skymmning.

Resan till Lena idag var lovad sedan länge. Men jag måste ju också få tummen ur och köra den biten. Och som jag har skrivit så är ju även Mia dräktig. Meningen från början var att jag skulle vara hos Lena ett par tre dagar då det var dags för Mia att föda, men det har ju blivit ändrade planer. Det för att Suzie och Mias bebisar räknas komma samma dag, och jag kan inte åka hemifrån då. Men jag ville alltså åka dit och hälsa på lite, se på kizzarna och umgås en liten stund. JAg tog en held el bilder, men som vanligt är det svårt att välja vilka som ska ut på bloggen, så det blir en hel del.
Och jag får ju inte GLÖMMA. Nu har även Lena börjat blogga och där kan ni följa kizzarna, och Mias bebisar när hon får dom.

Bruce Willis kallas för Bus









Cameron Diaz kallas för Mia








Och så Biggis. Hade visst bara ett kort på honom, dom andra tog jag med Lenas kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck