Sidor

lördag 26 februari 2011

Go Mick Go

Jippi....vad glad jag blir. Idag väger han 172g och har gått upp med 24g sedan igår. Har matat honom även under natten som var och idag har Johanna matat honom när jag var borta. Han nöjde sig inte med 3 doser igår kväll utan ville ha mer så han fick fyra. Likaså sa jag till Johanna att ge honom fyra idag. När jag kom hem strax efter 2 så fick Suzie direkt tabletten så hennes mjölk komer igång. Vet inte om den har kommit igång igen, men när jag skulle mata Mick vid 18-tiden så ville han bara ha 1 dos.....hoppas, hoppas. Ett par bilder på honom idag. Inte bara jag är trött :-)



I cant get no




satisfaction

2 kommentarer:

  1. o men herregud vilken sötis,,

    /zeta

    SvaraRadera
  2. Grattis till din lille kille! Vilken liten sötnos :). Jag tror nog att jag vet en som kommer att bli bortskämd...

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck