Sidor

söndag 20 februari 2011

Suzie

Det som har hänt sedan jag skrev igår är att Suzie spydde igår kväll, och det har hon inte gjort sedan hon flyttade till oss. Och under dagen så har hon faktiskt varit runt lite här och var och lagt sig till rätta......hon har varit mycket i en av lådorna som jag har fixat till henne. På något sätt har jag känt mig lugnare när Benny var hemma, men han åkte ju i förmiddags så jag har varit som en liten yr höna här. Försökte lägga mig och vila under dagen men det gick inte. Lagom att jag höll på att somna så kom ju Suzie och pep och jag tänkte.....yes, nu händer det...men nä, ingenting.


Här ligger hon och tycker att hon har det bra





Fjodor gör ju inte mycket nytta genom att ligga och slappa i soffan och bara vänta på att han ska bli pappa igen :-)





Kurt ligger och slappar han också, men han håller sig nära Suzie hela tiden

3 kommentarer:

  1. Det är härligt och se dina mysiga katter, men nu måste det väl ändå snart komma bebisar!
    Suzie vet hur man ska göra för att få allas uppmärksamhet!

    Lycka till, tänker på dig!
    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för dig!
    Kram
    Lena o alla 9 kizzarna

    SvaraRadera
  3. gud va mysig han e "LILLE" Fjodor!! Har har Bullen gått och hållt låda hela natten och håller sig väldigt nära Bella hela tiden...till hennes förtret!! hoppas de går bra idag!// kram mia

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck