Sidor

söndag 27 februari 2011

Mick 5 dagar

men det känns redan som om jag har haft honom jättelänge, och det har väl att göra att jag håller på så mycket med honom. Innan jag gick för att sova för natten igår så vägde jag Mick. Och imorse när jag vägde honom bara för att kolla om han hade ökat något så visade vågen att han hade ökat med 7g. Han ville inte äta något från mig, men under förmiddagen så var han nog riktigt hungrig för då tog han 3 doser = 3ml. Nu när jag vägde honom så visade vågen att han väger 190g och har sedan igår gått upp med 18g....Och jag är nöjd. Jag fick sova natten som var, även om jag vaknade till några gånger för att han pep. Men det gick snabbt över och jag hörde honom tutta så gott på Suzie. Men jag fick sova inne hos dom. Suzie försökte ju flytta på han igår. Hon vill ju vara där jag är och då jag satt inne och tittade på tv:n så kom hon med Mick i munnen och hoppade upp i soffan. Hon var på väg till klösen....hon gillar att ligga där. Men jag tog Mick och så låg han och sov hos mig medan jag tittade vidare på tv:n. Suzie tog plats i klösen och såg nöjd ut. Återstår att se hur jag ska göra inatt. Hoppas iallafall att allting lugnar ner sig lite till helgen som kommer för då ska ju Tindra få sina bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck