Sidor

lördag 19 februari 2011

Suzie dag 67

Detta börjar likna lite en cirkus. Det är första gången som jag väntar så mycket på bebisar, och Suzie är den första honan som går så pass över tiden. Jag lovar, detta är inget roligt. Sedan igår så har hon gått ner i vikt igen, denna gången med 63g. Så det är nog bara att inse att hon går tom. TROTS att jag idag kände något som liknade hicka och kände hur det rörde på sig. och trots att jag tog fram stetoskopet och tyckte mig höra hjärtan slå. Men men......det är bara att ta nya tag.

Jag får istället glädja mig många gånger om att Mia har fått bebisar. Och jag vill men väntar med att berätta hur många det blev och vilka färger. Men jag kan ju säga som så att Mia och Jonas minsann vet hur man bakar. Är så otroligt glad, och så snart jag kan kommer jag att hälsa på. Är ju nyfiken så det smäller om det. Och så snart Lena har satt ut allt på sin blogg så kommer jag att meddela det...........

1 kommentar:

  1. Stackars Lotta, jag lider med dig.... Du kan väl be Suzie snällt, vi är ju såååå nyfikna på hennes bebisar!!!!

    Så kul med Mias bebisar ska bli så kul att se dom!

    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck