Sidor

tisdag 16 maj 2017

Sarah 3 månader

Då fyller Sarah 3 månader. Kan inte skriva så mycket om henne, eller om hennes utveckling då hon inte är född hos mig. Och inte känner jag henne så väl ännu då hon bara har bott hos mig 5:te dagen idag. Men jag ser ju redan nu att Sarah är en stabil och trygg bebis. Och hon är väldigt busig. Hon vill gärna vara med och leka med dom andra och gör det av och till. Men fortfarande kan hon tycka att det är äckligt med små bebisar som kommer för nära. Men jag förstår inte varför hon fräser för det går jättebra att äta med dom andra från samma fat. Eller att leka med samma leksak. Hon sover och är duktig hela nätterna. När hon väl pratar så är hon inte högljudd, kommer ju knappt något ljud från henne. Det enda som man hör är ratt hon spinner och det gör hon så fort jag tittar på henne. Hon har inte växt ur sig speciellt mycket, fortfarande cobby i kroppen. Bara öronen har dragit iväg för tillfället. Hennes päls är otroligt kort, är riktigt nöjd med henne.
Hennes vikt idag är 1559g


Dessa korten fick jag på henne igår








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck