Sidor

måndag 22 maj 2017

Phoebe 3 veckor

Idag har Phoebe gått 3 veckor. Och hela magen lyser av små hallontuttar. Försökte fota dom, men se det gick inte alls. Tidigare så låg hon alltid och gosade på rygg och älskade att man tog henne på magen. Men så är det, när man vill, då vill inte dom. Men det spelar egentligen ingen roll, jag har ju sett dom och jag vet ju hur det ska se ut. Såg dom ju redan förra veckan. Denna veckan har hon inte gått upp lika mycket i vikt. Hon har mått illa och när det har varit så varmt så har hon inte velat äta, har blivit mest på morgonen och kvällen. Veckans vikt är 4476g och uppgången är 28g. Sammanlagt nu 258g

Bebisarna har fått en ny leksak. Jag är väl lite galen men det får jag väl bjuda på. Jag har tänkt på det i några år men det har inte blivit av, varför vet jag inte. Men för några veckor sedan nämnde Åse att det "fattades" en rutschkana. Och för bara 1 vecka sedan såg ett klipp med katter som hade en sådan och dom verkade ha kanonkul. Den åkte ner i kundvagnen direkt. 299:- I plast och kommer att hålla för många kullar framöver. Väl hemma packade jag upp den och ut i rastgården med den. Dom var och nosade, grabbarna verkade fatta direkt vad det handlade om. Lekte fram det med vippan och sen så var dom upp och ner själva. I morse gjorde jag likadant och flera av dom var med på noterna. Det är längesedan som jag lade upp en video på bloggen men idag kommer det en när dom leker.



























1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck