Sidor

måndag 8 maj 2017

Phoebe 1 vecka

Ja alltså!!! Jag har ingen aning, inte den mista susning. Men det är meningen att OM det tog sig så har Phoebe gått 1 vecka idag. Ska jag kolla efter hennes vikt efter bara denna veckan så vill jag påstå att det har tagit sig. Men det kan likaväl bero på att hon helt enkelt har ökat för att hon har gått ur sitt löp och äter mer. Hur som helst är det spännande bara att gå och undra och fundera och så vidare. Har ju inte samma koll på henne som tjejerna här hemma. Visserligen träffar jag henne varje dag och då kommer hon springande till mig direkt. Och ska gosa, något hon alltid gör. Men mamma säger att hon har lugnat sig lite. Vikten idag är 4343g och hon har ökat med 125g

Bebisarna har fått komma ut nu på morgonen igen. Inte lika varmt som dom sista dagarna och det har dessutom regnat igår kväll och under natten så det var blött ute. Trodde att dom kanske skulle backa då det är blött men noop, det är tuffa bebisar det här. Kameran i handen hade jag så klart så ett par bilder blir det här. Och JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag vet att flera tycker att jag överdriver med bilder på mina bebisar. Men jag tar dom för att JAG tycker att det är roligt då jag gillar att fota. Och att jag lägger upp dom på MIN blogg är till bebisarnas blivande familjer. Så dom kan följa sina bebisar. Att jag utöver det gillar att blogga och vill hålla alla uppdaterade  (av er som trots allt följer bloggen) till en viss del, går ju aldrig (eller nästan) inte in på det mest privata. Läs och titta...eller skit i det!!! Blir så frustrerad och irriterad på vissa som ALLTID ska ha något att gnälla över.




















4 kommentarer:

  1. Du kan inte ta för många bilder, Lotta.
    (Naturligtvis ska du ta mest på Corinne ;-) )
    Kul att följa dem.

    SvaraRadera
  2. Är himla roligt att se de otroligt gulliga ulliga kattungar❤️ Är alla tingade??? Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Kan aldrig bli för mycket kattbilder och framförallt inte för många på bebisar.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck