Sidor

lördag 27 maj 2017

Ny prasseltunnel

Det är ju knappast så att den gamla har gått sönder, inte heller dom som är undanplockade. Men för rätt så längesedan såg jag denna någonstans, precis när den kom ut. När jag googlade på den och hittade den så kände jag att den kostade alldeles för mycket. I måndags när jag var inne på Bitiba, där jag beställer kattmat kollade jag som vanligt på andra saker också. Och då såg jag att dom hade denna tunneln. Till ett kanonbra pris. Man kunde köpa 1 tunnel+1 kub, men jag ville ju ha ett helt set på 4 av varje. Så beställde det till ett pris på 309:- Fick hem allting igår. Och satte ihop det, lätt då det fästs med kardborreband. Och jag kunde själv bestämma hur jag ville ha den utformad. Nu har jag snart själv inte plats i rastgården. Men allting kommer ju att plockas bort när bebisarnaflyttar, blir några saker kvar som Sarah kan leka med. För denna prasseltunnel behöver inte alls vara så här stor. När jag ändå ger tips om en sida med billiga saker till katter kan jag även tipsa om en annan med jättebiliga klösträd. Har inte hittat den tidigare, kom in på den i förra veckan. Kolla HÄR















 




Blir kanske körsbär här, såg detta igår kväll


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck