Sidor

fredag 12 maj 2017

Hemma hos Quicksilver

Då var jag alltså varit hemma hos Patricia som har Quicksilver. En resa till Norrköping och hem igen på knappt 60 mil, det kändes i rumpan. Var ju och hämtade hem Elena som igår fyllde 12 veckor. Elena visade sig inte vara någon Elena efter några timmar här, hon visade sig vara något helt annat vilket jag tar i nästa inlägg. Efter att ha fikat och tjatat lite åkte vi hem. Tog en massa bilder, några bra några mindre bra. Lägger inte ut alla utan väljer ut några, bland annat på Elenas syskon.
Kommer ett nytt inlägg senare under dagen




Först ut alla syskonen tillsammans. Den första bilden visar den rätta färgen på bebisarna då det är dagsljus. För att vara 12 veckor tycker jag att alla var helt ok med tanke på att dom blir urväxta. Pojkarna var lite höga i benen och alla hade öron som stack iväg mer än man önskar. Men det är ju så. Vänta bara tills mina bebisar blir 12 veckor :)







Bröderna, som jag inte kommer ihåg vilken som är vilken























Syrran

















Elena









Pappa Quicksilver Colourist (Jesper)










Mamma Pretty Suelyn of Perluso (Petra)
Det syns att hon har haft bebisar i 12 veckor. Nu flyttar dom och hon får lite lugn och ro och kan äta upp sig igen. Kvar i hemmet får hon dottern Julia







Air Jordan´s Camilla (Camilla) en annan tjej som bor där









Och så Stella

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck