Sidor

lördag 28 maj 2016

Milla 9 veckor

Alltså, detta är så spännande nu och jag tänker på det hela tiden. Bara 2 dagar kvar sen får jag se bebisen/bebisarna. Igår när jag var inne hos mamma så låg hon på magen (synd jag inte hade kameran med mig) uppe på bordet och magen bara päste ut åt båda kanterna. Och det bubblade överallt av bebisarnas rörelser. Så det är MINST 2 där inne för så stora är som inte så dom sträcker sig från den ena sidan till den andra. Dessutom så är rörelserna inte symmetriska, det rör på sig olika stunder. Hade jag inte vetat vikten på henne så hade jag igår gissat på minst 4 bebisar, kanske 5.

Hon har under veckans gång blivit betydligt lugnare än vad hon har varit. Går och är lite orolig och hon gillar inte alls rörelserna i magen. Hennes mage har även sjunkit ner nu vilket den brukar göra några dagar innan förlossningen. Och som med mina andra honor går hon upp lite ena dagen för att gå ner nästa dagarna innan dom kommer. Idag väger hon 3803g och har under veckan gått upp med 156g, sammanlagt nu 807g

Nytagna bilder, men det är så svårt att se hennes mage på bilder. Tror mycket det beror på hennes ljusa färg just över magen. Filmade magen också och tittar ni noga ser ni hur dom små rör sig :)











1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck