Sidor

söndag 15 maj 2016

Love 10 veckor

Tror ni jag kan reklamera Love? Lillan får tillbaka honom och så kan hon få honom igen...delat denna gången på 3 kattungar. Ja alltså, inte 3 halvor av Love utan 3 hela kattungar :) För Love har energi för 3...minst. Risken (chansen) är ju att hans blivande familj reklamerar honom  till mig, för som sagt, han är livlig denna ungen. Och jag älskar det. Förutom när det är dax för fotografering, det är så svårt att fånga honom på bild. Tycker jag känner igen mig när det gäller hans mamma, Lillan var likadan när hon var i den åldern, omöjlig att fota. Och har alltid varit det. Av och till kan jag få en pangbild på henne men dom tillfällen är sällsynta.
Love fortsätter att charma och är helt sanslöst underbar. Det har ju fötts en del kattungar här men jag har aldrig haft en sådan som Love till temperamentet. Hans vikt idag är 1323g och under veckan har han ökat med 222g. Han är ingen fluffig liten sak, även om han ser liten ut, fortfarande kanonkort päls. Men grabben har muskelmassa.


Tänkte som så att jag fotar innan Love blir tvättad idag, det kanske hjälper....Men näääää, han visste vad som var på gång







Så han fick sin dagliga morgontvätt av ögon och rensning av öron under vilda protester...Och ville så klart inte vara med nu heller











Lite bilder på Calle, Dockan och Milo också















1 kommentar:

  1. Gud så söta men Calle är en hjärteknipare. Undrar om det beror på hans underbara ögon med sin svarta kajal?
    Skulle inte tro att Loves familj kommer att lämna tillbaka honom(fniss)aldrig på tiden. Jag skulle inte ha gjort det, möjligen OM jag skulle på ngr dagars semester.... Kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck