Sidor

söndag 29 maj 2016

Love 12 veckor

Idag är alltså Love 12 veckor. Och nu har han flyttat. Under dessa 12 veckor har jag blivit så otroligt kär i honom så när han åkte så blev jag känslomässigt helt utpumpad. Denna flytten blev den värsta för mig. Men jag vet ju att han kommer att  ha det kanon hos Linnéa och Ludvig, dom är lika kära i honom som jag är.

Jag är väldigt nöjd med hans vikt, jag tror att han blir en lovande hane, kastrat så småningom. Blir lite förvånad när jag tänker  på Calle och nu då Love där det vid samma ålder bara skiljer ynkliga 29g. Men Calle såg betydligt större ut, fast det vet jag beror på pälsen då Calles var fluffigare vilket gjorde att hans kroppslinjer inte syntes lika mycket som det gör med Loves. Hans vikt idag är 1633g och han ökade under veckan med 156g. Bilderna tog jag igår morse.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck