Sidor

lördag 7 maj 2016

Milla 6 veckor

Hon går upp i vikt men det är inte mycket. Skulle jag gissa på hur många bebisar hon har i magen idag så tror jag bara på 2, kanske 3. Men sen så är det ju jättesvårt, har ju inte en susning om katterna bakom henne i stamtavlan. Jag vet ingenting och har svårt att få fram information. Har visserligen sett bilder men det är svårt ändå. På en bild kan en katt se stor ut fast den i verkligheten inte alls är det. Likaså vet inte ägaren heller något, men jag är inte så förvånad.

Att försöka ta bilder på hennes mage är mer eller mindre omöjligt. Hon är efter mig så fort jag kommer innanför dörren och så pratar hon. Men mage har hon även om jag inte lyckas ta så bra bilder. Dagens vikt är 3380g och hon har under veckan ökat med 95g, sammanlagt 384g







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck