Sidor

lördag 14 maj 2016

Milla 7 veckor

Det blir en supertidig blogg idag.  Ska ju strax iväg till Gislaved och utställningen. Var inne hos mamma och tog bilderna på Milla igår kväll och nu när jag lämnade nyckel till henne så passade jag på att väga Milla. Hennes mage syns rätt så bra nu, men jag tycker att när hon står och går så syns det inte speciellt mycket. Man skulle nästan kunna tro att hon har magrat av lite, förutom bebismagen då. Mamma sa att hon såg det röra sig men det tror jag absolut bara är inbillning....brukar ju inte synas så tidigt. Försökte igår också att känna på hennes mage men det gick inte, hon blev skitsur på mig. Får inte röra den. Nu börjar jag nästan bli lite nervös inför hennes förlossning. Första gången med henne och dessutom låter hon mig inte komma riktigt inpå och känna på henne. Hennes vikt idag är 3415g och hon har under veckan inte ökat med mer än 35g, sammanlagt nu 419g. Säkert därför jag tycker hon verkar smal. Men denna veckan har hon ätit jättedåligt, som tur är har hon varken spytt eller varit dålig i magen. Gissningen idag är fortfarande bara 2 bebisar, ska jag vara riktigt pessimistisk så tror jag det bara är 1 bebis. Hon har alltså bara 16 dagar kvar.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck