Sidor

lördag 21 maj 2016

Milla 8 veckor

Idag har Milla alltså gått 56 dagar och om bara 9 dagar är det meningen att hon ska få sina bebisar. Igår kunde jag känna dom röra på sig...med nöd och näppe. Hon vill ju som sagt inte att jag tar henne på magen. Mamma distraherade henne genom gos och kliande på hakan och då brydde hon sig inte om  mig. Eftersom jag har varit inne hos mamma varje dag denna veckan på grund av min värk och hon har masserat mina fötter av konstens alla regler (utan så mycket till hjälp men skönt för stunden) så har jag kunnat följa Milla lite. Denna veckan har hon ätit betydligt bättre än tidigare. Hon har också blivit lite lugnare, men jag tycker ändå hon är väldigt aktiv för att vara en dräktig hona på 8 veckor. Men å andra sidan, hon har inte mycket till mage. Hon är jämn utmed sidorna så jag gissar fortfarande på 2...Men man vet aldrig vad som pluppar ut. Önskar iallafall att det ÄR minst 2 så det slipper bli en ensam bebis.
Hennes vikt idag är 3647g och hon har under veckan ökat med fantastiska 232g, sammanlagt är det nu 651g. Tog några bilder och som ni kan se så har hon ingen stor bebismage. MEN, det är faktiskt större i verkligheten, tror att hennes färger förvillar lite









1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck