Sidor

söndag 27 juni 2010

Underbart väder

ute idag också, men jag har varit inomhus som vanligt........tål helt enkelt inte denna värmen längre. Och inomhus är det svalt och skönt. Istället så har jag kollat lite på bebisarna och gosat, och när dom har sovit så har jag sytt. Idag så har jag sytt 3 bäddar...på beställning. Och imorgon så får jag åka iväg och köpa tyg i färgerna aprikos då jag har fått en beställning på det. Dom 3 jag har sytt idag, och den som jag ska sy imorgon ska jag ha med mig till Båstad. Dessutom så ska jag sy upp en ny blå, för det finns inga kvar. Jag hade 4, men alla dom köpte Katerina :-) Jag har iallafall kommit på.....och tur är det......att jag syr upp bara 1 kattbädd. Jag har klippt och sytt dom andra också, men jag gör inte klart med skumgummit förrän jag vet att dom är sålda. Tar upp så mycket plats annars :-)
Nu är det ju bara så att jag och Jamie hör ihop......punkt slut :-) Så fort hon hör min röst kommer hon nu....till och med springandes, (även om det är vingligt) och piper tills jag tar upp henne. Just nu sitter hon i mitt knä, den lilla charmisen. Och det är bara hon. Och jag kan ju inte direkt säga att jag har tränat henne. Fast Julia kom hon också innan. Men när Tindra hoppade in i bolådan så ändrade Julia riktning :-) Men inte Jamie som sagt :-)

Kattbäddarna på bilderna har Lena beställt, 2 gröna och en rosa :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck