Sidor

onsdag 2 juni 2010

Paket på posten

Ibland när man känner att allting går åt skogen, och man mår dåligt som jag gör just nu för att man måste flytta......ja då kommer det ett paket på posten. Igår så kom det och jag blev så glad och rörd till tårar. Söta goa Nicole hade skickat mig en superfin mugg med text. Tusen Tack Nicole.....den är superfin och jag är jätteglad över den. Till er som inte vet det så har ju Nicole kattungar nu, och det är Eddie Murphy som kommer från mig som är pappan......det är kattungarna på muggen .-)
Idag så har det varit rena sommarvärmen ute. Har gått här och väntat in bättre väder så att jag skulle kunna göra något ute, men idag har det varit för varmt.......Dessutom så kan jag väl erkänna att jag inte har någon större lust att gå ut och plocka ogräs nu. Och inte kommer jag att sätta några frön heller. Katterna har lapat sol hela dagen. När det har varit som varmast så har dom lagt sig i skuggan.......duktiga kizzar :-) När det var som allra varmast så försökte jag locka in dom, men det var ingen som ville reagera. Då gick jag in i sovrummet och drog ner rullgardinen. Jag visste att när dom hör det ljudet så kommer dom....och visst gjorde dom det....ALLA :-)
Fjodor och Tindra ligger och sover i rabatten
Eva ligger och slappar
Snacka om att Tindra är trött :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck