Sidor

lördag 5 juni 2010

Förvärkar

har Tindra haft idag.....faktiskt flera stycken. Har funderat lite på om dom kanske parade sig innan jag såg att dom gjorde det. Hur som helst, Tindra som är så trött och går med halvslutna ögon om dagarna har idag spärrat upp dom åtskilliga gånger, och det har varit när hon har haft dessa förvärkar.Magen har varit stenhård, och när det har gått över har hon tvättat magen febrilt. Hon har ju varit efter mig jättemycket sista tiden, men idag har hon varit klistrad vid mig.
Lådan som hon ska föda i har jag fixat med först idag. Har bäddat in den med en massa lakan och fixat lådan så att det inte finns några hål (bananlåda). När jag var klar med den så var ju Tindra med mig, och så även Eva. Eva gick och lade sig i den ganska så omgående, och det gjorde Tindra också. Så där låg dom och myste.....Eva tvättade Tindra. Visserligen så längtar jag jättemycket efter bebisarna, men hon får gärna gå någon dag till :-)
Tindra ligger och vilar ute tidigare i förmiddags


Här ligger Eva & Tindra och myser :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck