Sidor

söndag 20 juni 2010

Frank Sinatra

Eller ja....nu känner ni väl igen honom om jag skriver Kompiz? Eller? Hur som helst så var det meningen att jag skulle lägga upp bilder på honom som jag har fått.....och det ska jag också. Men det kommer en hel del annat också, både bilder på bebisar, filmer och burskynken. Burskynken som jag äntligen är klar med. Fattar inte att jag tar till mig att göra med lappar när jag inte behärskar det. Grrrr.. Tänker minsann kolla till hösten om det finns någon kurs för just det, och då ska jag anmäla mig. För kan man bara tekniken så tror jag inte det tar en hel dag som det har gjort för mig.......och då är det bara 1.
Bebisarna är hur goa som helst. Hittar Benny i bolådan också nu :-) Och varje gång håller han upp en liten röd en :-) Emellanåt så har dom pipit idag. Nu när utrymmet är större så går dom även över barriären. Och oftast hittar dom tillbaka, men ibland så piper dom alltså.....då har dom gått vilse :-) Förutom att Benny är i bolådan och hälsar på så är Fjodor det också. Han sniffar bebisarna i rumpan, och han har tvättat någon av dom i huvudet. Han är intresserad men tycker väl kanske att dom fortfarande är lite för små.
Kompiz
Puzz....Kompiz sambo
Prinz....även han Kompiz sambo
Min egna lilla pussgurka Jamie
Julia.....lika pussvänlig hon
Julian.....ajjamännsan.....hans mage är också goe att pussa på :-)
Burskynkena som Mariané har beställt. En av dom ska Freddie ha, men jag kommer inte ihåg vilket...det gröna tror jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck