Sidor

lördag 12 juni 2010

Kompiz är Champion

På utställningen i Ulricehamn blev Kompiz  (Frank Sinatra) Champion idag, och jag vill gratta till honom och hans matte Anngert som jag vet är glad....och jag är en stolt uppfödare....har jag skrivit det innan :-) Tycker det är så kul när det går bra för mina katter på utställningar. Och här kommer några nytagna bilder på honom som Anngert skickade till mig för en stund sedan.
Uppe hos domaren

Nybliven Champion

Måste ju bara lägga upp en bild på Anngert katt Prinz....så här cool ska man vara på utställningar


Suzie löper. Det började lite smått imorse, och under eftermiddagen har det bara eskalerat. Har absolut inga planer på att para henne än, hon har ju precis fyllt 7 månader. Hade tänkt vänta till imorgon och se om hon kanske går ur med en gång, men bara för en stund sedan var jag tvungen att ge henne ett piller. Fjodor och hon sitter på var sin sida av fönstret och trånar efter varandra. Fjodor har till och med försökt ge sig på henne, men jag tog bort honom. Så under natten får dom inte vara tillsammans.
Och så bebisarna då. Alltså, jag tror emellanåt att jag håller på att bli galen precis. Kullen är så jämn, och jag har så svårt att se skillnaden på dom röda. Senast i torsdags kväll när jag pratade med Anngert sa jag till henne att jag ser skillnaden på dom genom att James har lite längre stump av sin navelsträng. Så idag när jag höll på med dom så såg jag att ingen av dom hade någon stump kvar....alltså ingen av bebisarna. Har tagit lite bilder på dom i bolådan, men jag kan inte säga vem som är vem. Så jag försökte ta en bild på dom alla 3 tillsammans vilket inte är det lättaste....dom är starka dom små liven, och fulla av energi. Till slut fick jag be Benny hjälpa mig med att fota medan jag höll dom.......Vill så gärna visa hur lika dom är.  Vikten på dom idag är
Julia Roberts 147g +12g
Jamie Lee Curtis 148g +15g
Jane Seymour 145g +14g
James Dean 153g +10g
Julian McMahon 154g +15g
Titta och njut....visst är dom fina :-)

 Jane

Jamie...henne behåller jag


Julia


Här är dom 3 röda tillsammans...visst är dom lika? Från vänster James, Julia och Julian....på alla bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck