Sidor

måndag 21 juni 2010

Älskade ungar

Nu syftar jag inte på vanliga barn, eller bebisarna, utan alla mina katter. Dom är bara så härliga. Och jag älskar dom så mycket. Under bebisarnas vakna tid idag har jag varit hos dom. Pillat på dom, pussa på dom, hållit om dom. Det är ju så mysigt nu när jag kan ligga hos dom på golvet, och dom små liven har redan börjat klättra på mig. Med mig i bolådan har jag haft med Eva idag. Tjoff sa det bara och hon ville att bebisarna skulle vara hennes egna.
Så klart fick hon vara med oss då Tindra inte visade sig ha något emot det. Eva tvättade på Tindra, hon tvättade bebisarna, och hon tog sina tassar runt om dom. Och hon pratade med dom för fullt. Så mysigt det såg ut. Jag är så stolt över mina katter att dom kommer så bra överrens. Tyvärr så kände jag att jag inte kunde låta Eva fortsätta att vara med bebisarna någon längre stund. Jag vet ju inte hur Tindra tar det, och jag vet inte heller hur Eva tar det. Visst får hon vara med en stund, men jag har nog ingen lust att hon tar till sig dom och kanske till och med börjar producera mjölk. Då finns ju risken att hon inte går i löp. Men visst är dom härliga tillsammans. (ps.....Filmen med Julia och Eva är inte bearbetad än, men det kommer. Orkade inte vänta)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck