Sidor

lördag 19 juni 2010

Bilder

från bolådan får det bli idag, nu när jag ökade utrymmet för dom. Nu har dom lite mer plats att utforska, och redan idag kunde jag se att dom har blivit lite stadigare. Så snart jag kommer i närheten av bolådan så piper dom och lyfter huvudet mot mig. Och när jag tar upp dom så blir dom tysta. Jamie ligger gärna på rygg i min hand och bara tittar på mig. Och då bara MÅSTE jag pussa på magen. Dom är bara för mysiga att titta på nu.
Idag har vi haft lite regn hos oss. Dino och Fjodor brukar alltid ta upp stolarna när det regnar och ligga och sova där. Dom andra ligger lite var som, och Tindra ligger så klart hos bebisarna.




Dino till vänster och Fjodor till höger

Rastgården helt tom på katter nu när alla sover. Ser lite tomt ut på växter också då jag har grävt upp en del. Och som det ser ut idag så kommer jag att få riva ner hela rastgården då den nya ägaren tycker att den är för stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck