Sidor

onsdag 23 juni 2010

Gourmets skattjakt

Igår så kom då äntligen dom efterlängtade presentcheckarna. Skrev ju tidigt i våras om skattjakten som dom hade.....skickade man iväg 200 ean-koder, så fick man presentcheckar till ett värde av 1200:- Det gällde max 2 per hushåll och jag skickade allt. Så igår kom alltså checkarna för värde av 2400:- Mycket välkommet måste jag säga. Det enda som jag stör mig lite på är att dom är på 50:- alla, och alla ska fyllas i med namn adress och telefonnummer. Kommer ju att ta sin lilla tid att skriva:-)
Idag så har jag haft ett kärt besök, min före detta granne i Reftele....Tina....har varit här under eftermiddagen. Så det var skönt att få skratta och prata en stund. Innan dess så var jag i Skeppshult och fotade utanför lägenheten. Tänkte att jag skulle göra en ritning i PSP:n. Började med det imorse men kom på att det nog är mycket lättare om jag har en bild att gå efter. Hur resultatet blir kommer nog ut på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck