Sidor

fredag 11 juni 2010

Studenten

För Josse har tagit studenten....HURRA vad hon är duktig!!!! Det är också anledningen till att jag inte bloggade som jag brukar. (detta är dagen efter) Det var inte meningen att jag skulle gå egentligen för när hon bjöd så ville jag inte binda upp mig på något då jag inte visste hur det skulle vara med Tindras bebisar. Men jag hade ju planer på att gå ner och gratta vilket hon inte visste om så bara det blev en överraskning. Och när jag väl var där nere så kände jag att jag både ville och kunde stanna och vara lite social. Så jag åkte hem och frågade Benny om han hade lust att köra ner mig och hämta mig sen. Och det gick ju bra. Jag dricker inte i vanliga fall, mer eller mindre aldrig så jag blev lite på sniskan, kände av det redan efter 2 cider. Aja, man tar studenten bara en gång. Nedanför kan du se några bilder på henne, bilder från balen...som jag har snott från hennes FB. Hon är så vacker i sin röda klänning. Men först lite vikter på bebisarna idag
Julia Roberts 135g +13g
Jamie Lee Curtis 133g +20g
Jane Seymour 131g +9g
James Dean 143g +14g
Julian McMahon 139g +10g


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck