Sidor

onsdag 30 juni 2010

Alla bebisarna åt

igår kväll av blötmaten. För några dagar sedan så gav jag ju också då jag trodde att dom kanske var hungriga. När dom pep så blev ju Tindra lite orolig. Då åt grabbarna och Jamie. Igår kväll åt då alla, först lite från mitt finger och sedan själva från fatet. Dom är jätteduktiga. Det brukar nästan alltid vara så annars att en av dom inte alls vill ha och att det kommer senare.....men som sagt, dom vill äta själva alla. Och den som smaskade på ordentligt var Jane.
Idag har det varit kloklippning, toppning av öron och svans på alla som ska med i helgen. Och nu är även Ellen badad. Jag har strykit mina burskynken, så nu är det klart också. Och så har jag tvättat bilen och städat ur den. Har även packat bäddar i påsar och skrivit namnen på vilka som ska till vem :-) Fast jag vet ju ändå. Och så är stamtavlorna framme....det viktigaste av allt. Imorgon ska jag packa resten som ska med. Nu är det snart dax :-) Längtar :-) Fotona  när dom äter är tagna igår kväll. Först en bild på hur det såg ut imorse när jag kom in till dom





Så här såg Jane ut när hon var klar :-)


Och här är hon strax efteråt när Eva hade tvättat henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck