Sidor

måndag 14 juni 2010

Jamies öga

Jamie Lee Curtis, som ju ska stanna hemma hos mig har jag tänkt, och som jag kommer att kalla för Lea har öppnat sitt ena öga. Och det andra är på väg......även ögonen på dom andra bebisarna är på väg att öppnas. Bara genom att ha öppnat det ena ögat ser det mera ut som en kattunge. Att dom är så söta så det liknar ingenting. Idag blir det ingen bild på någon av dom. Tisdag imorgon ju och jag ska ta en massa bilder på dom då. Dagens vikter är
Julia Roberts 172g +10g
Jamie Lee Curtis 181g +18g
Jane Seymour 175g +19g
James Dean 184g +16g
Julian McMahon 179g +15g
Idag har jag nästan varit duktig. Igår så klippte jag gräsmattan på baksidan av huset. Det har blåst så mycket så det var helt ok, och idag klippte jag framsidan. Dessutom så har jag börjat klippa i tyget som Mariané kom med igår......ska sy 2 olika burskynken till henne. Var tvungen att åka till Skeppshult och köpa tråd, och då passade jag på att dricka kaffe hos mamma......som sedan följde med hem. Hon ville ju titta på bebisarna hon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck